fredag, januar 26, 2007

tizenegydik nap

ma megvolt az első igazi dán órám, és bár a többiek, mivel egyből a haladó csoportba mentek kicsit előbbre tartottak, de a végére behoztam, és végülis nem én vagyok a legbénább. sőtmitöbb, kétszer is nekem kellett olvasni, és a tanárnő - akinek persze nem tudom a nevét - meg is dícsért. most így egy csoprtpban vagyok Simonnal, Wintanával, Prettyvel, akikkkel ugye a legtöbbet vagyok, illetve órán Jacob ült mellettem, az egyik amcsi sárc, aki nagyon segítőkész volt, késöbb aztán meglepődtünk minda ketten, mert az egyszerű kérdésekre vonatkozó szabályt sehogyan sem értette, és végül én magyaráztam el neki a tanérnő heves bólogatása közepette. szóval mit szépítsem büszke voltam magamra cc 2 másodpercig, Jacob meg hálás. mondjuk én is neki, mert amit angolul hülyén mondok, azt ő javítgatja türelmesen. a délutén elég lazán telt, előbb Self Express volt, aztán meg Body Mind & Spirit, az előbbin csináltam pár fotót, meg Pippel megbeszéltem, hogy a hétvégén együtt lemegyünk a tengrepartra fotózni, és vasárnap meg a darkroomban leszünk Lucieval, úgyhogy kezd lassan kialakulni a rendes iskolai életem.

reggel Morning Fellowshipen én helytesítettem Runát, mert ő valami konferenciára ment, ami azt jelenti, hogy nekem kellett sorrendben végigvezetnem a szokásos napi rutint. kicsit meg voltam szeppenve az elején, de Garba nagyon jó fej volt, és még az is eszembe jutott, hogy ma volt Yoko szülinapja, úgyhogy már reggel felköszöntöttük a Happy Birthday című örökbecsű slágerrel, amire annyira nem számított, hogy könnyekig meghatódott, aztán Kristóf vetített egy rövid részt a Nagyváros Fényekből, majd takarítottunk, és mindneki rohant vissza az órájára.

betegség nem áll jól, illetve sajon jól áll, én nem állok igazán jól, szedem a coldrexet, a c-vitamint, iszom sokat, de nem javul úgy, ahogy szeretném sajnos. viszont ma reggelre Moto és Pip is betegek lettek, úgyhogy gyanús, hogy vagy hideg van az épületben, vagy vírusfertőzés, és akkor mindenkin végig fog menni.

esti progamként szerveztünk Yokonak kis összeröffenést, azután megnéztük a Broken Flowerst sokak nagy örömére, majd Olesya vett ma a városban egy dán filmet - Okay a címe - és azt is megnéztük angol felirattal. vicces volt, meg a legvégére megint ketten maradtunk a Nikolajjal, a többiek valahogy feladátk valamikor. a mai filmnézésnél több szmepontból is örömködtem
  1. a Broken Flowersen nem volt angol felirat, mégis nagyon élveztem, és értettem a finom kis utalásokat is
  2. az Okay nál ugye dánul néztük, angolul olvastuk, és ott sem volt semmi gondom, sőt meglepődtem, hogy egy csomó német szó beugrott, amit a gimiben próbáltak a fejembe tölteni akkor úgy tünt sikertelenül, de most úgy fest, mégiscsak volt valami halovány értelme.
most pedig alvás következik egy, rövidített felvonásban.

Ingen kommentarer: