tirsdag, januar 16, 2007

második nap

megvolt az első kközös reggeli. ezt elég lazán veszik, ami negyon tetszik. van kitéve friss, meleg kenyér, sajt, vaj, lekvárok, nutella, gyümölcsök, különböző joghurtok, többféle tej - ha jól számoltam négyfélét találtam - és persze cornflakes, és műzli, meg termoszokban tea, és kávé, és a legviccesebb, hogy kis csokoládé lapkák, amire úgy láttam a Japán lányok előszeretettel buknak rá. a csokilapkákből is kétféle van, tejes, és keserű. Zura, a szobatrásam mindekettőből tett a sajots kenyérre. eszembe is jutott, hogy talán a megboldogult mesecsokit neki találták ki.

a mosogatást eddig mindig utáltam, de azthiszem ha így kéne mosogatnom mindig, semmi bajom nem lenne a dologgal. a dolog öt lépéésben zajlik.

  1. a népek kaja után letakarítják és egy kocsira rakják a koszos tányérokat,
  2. a konyhában tányértatókba teszenünk és nagyomású vízzel leöblítünk mindkét oldaláról
  3. ezt betoljuk a mosogatógépbe, és ráhúzzuk a gépet magát a koszos tányérokra,
  4. kivesszük, amikor a gép kinyílr, és ezzel jelzi, hogy kész, hagyjuk megszáradni,
  5. majd elpakoljuk a megfelelő helyre.
az egész menet nagjából, csészékkel lábosokkal, evőeszközökkel kancsókkal mindennel lehetett vagy 20 perc, ami ugye olyan ötven emberre kivetítve semmi. otthon is iylet akarok....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

én is, én is ilyet akarok otthonra.:) vagy egy önműködő, örömmel mosogató pasit, ha valaki feltalálta volna...
várjuk a további szösszeneteket!

orsi sagde ...

Szia Bea! Jo szobat kaptal, gratulalok! Az enyem eloszor a 46-os volt, aztan az 50-es. Szerintem az a legjobb folyoso, majd kesobb Te is megerted, miert.:-) Pretty meg kicsit furcsa a vallasaval, de artalmatlan, es joszaguak a fustoloi.
Mosogatasugyben nem akarlak elkeseriteni, de majd kesobb kicsit megkopik az ujdonsag varazsa, es az kimondottan bosszanto tud lenni, mikor 100 emberre kell mosogatni, akinek fele meg azt se tudja, hogy a hasznalt tanyerjat nem illik csak ugy otthagyni az asztalon eves utan, es a mosogatos csoportod fele elfeledkezik a feladatarol, ugyhogy mondjuk harman nyomjatok majdnem egy oran keresztul... ettol fuggetlenul en is szerettem ott a mosogatast, jobban, mint otthon, foleg a spriceleses leoblites reszet.:-)

justin sagde ...

És itthon is 50 ember után szeretnél mosogatni? A főzés megvolt, már csak ez hiányzik... Na majd a welcome partyd olyan lesz... én főzök, Te meg mosogathatsz kedvedre... ;-)