tirsdag, januar 30, 2007

magyar lány

meg megjött Éva, a harmadik magyar lány. rendesen viselkedtem, körbevezettem, megmuttam neki mindent, segítettem, hogy milyen órák vannak, hány órát kell felvenni, bemutattam annak, aki arra járt, szóval tényleg nagyon igyekeztem, de valahogy az az érzésem, hogy továbbra sem vagyok oda a magyarokért külföldön - persze Orsi téged kivéve ;) - ellenben Alina nagyon boldog, mert reméli, hogy Éva jobban szeret majd magyarul beszélgetni vele, mint én. remélem jóban lesznek, én meg kicsit antiszociális vaddisznó módjára, inkább a nemzetköziség sűrűjébe vetem magam.... persze azért mindig törekszem rá, hogy pc legyek, de azt hiszem inkább kerülni szeretem a honfitársaimat, mint velük lógni....

1 kommentar:

orsi sagde ...

Szia Bea!
Nagyon jol teszed, hogy nem a magyarokkal logsz az IPC-ben, hiszed egesz eddigi eletedben ezt tetted, most viszont... emlitettem mar a megbonthatatlan japan-magyar baratsagot? :-)))
Meg baratkozz persze a danokkal. Az MS-esek tenyleg eleg taplok, valszinuleg azert, mert aki Afrikaba meg Del-Amerikaba megy onkentesnek felevre, annak pl. egy magyar nem eleg egzotikus. Tavaly is joforman csak a feka lPC-sekkel alltak szoba (ezt hivtam en ott rasszizmusnak). De vannak masmilyen danok is, majd meglatod, csak nem annyira a tizen-, huszoneves korosztalyban.

Amugy meg most kaptam a hirt: a 8. heten megy innen az EU-class az IPC-be tanulmanyutra!!! En ovatosan megkerdeztem az igazgatot, hogy engem melyik class-ba sorolnak ezugyben, mert itt nem az EU a fo tantargyam, hanem a dan, es mondta, hogy of course az EU, ne is gondoljak arra, hogy a az emigransokkal logok majd azon a heten, mert tegnap beszelt Runaval telefonon, es allitolag alig varja, hogy lasson! Aminek orulok, foleg, hogy nem is o volt a kedvencem, es szerintem en se neki... de pl. Sorennek, Lucienak meg Gertrudnak bizos a nyakaba ugrok! Meg persze a Te magyar nyakadba is.:-)
Csok og vi ses!