lørdag, januar 27, 2007

13. nap

remélem ezzel a 13-assal a el is múlik a betegség okozta rossz. ma sokáig aludtam, és reggel Dath Veder a torkomba költözött. egész brunch alatt azzal szórakoztattam Wintanát, Nikolajt, meg Juilent, hogy, a híres mondotatokat mondogattam, amikor a beszélgetés folyamába be lehetett passzintani. szana széjjel röhögtük magunkat ezen. Wintanát megkértem, ha úgyis megy be a városba legyen olyan drága, és hozzon nekem lándzsás utifű szirupot -csodák csodája megtaláltam az angol/német/latin nevet, úgyhogy mostmár nem lehet baj. remélem nem lesz nagyon drága. egyébként közérzetre sokkal jobban vagyok, csak hangom nincs, meg dől belőllem a takony és köhögök. most megyek, visszabújok az ágyba.
egyébként ma gyönnyörűen süt a nap, és a szívem szakad meg, hogy nem tudok elmenni sehová...

Ingen kommentarer: