fredag, januar 26, 2007

12. nap

reggel nagy nehezen kikászálódtam az ágyból, reggeli után még a Denmark Line első felét is végigültem, aztán valam eszméletlen fejfájás zúdult rám, és bedúltem az ágyba. ezokból sajnos nem tudom, hogyan alakult a Student Council váasztása, annyit tudok róla, hogy a közép - kelet európai blokkot Alina képviseli. Morning Fellowship után Katja beugrott, hogy hogy vagyok, most Bandplayingen van, és hallom, ahogy az alattam lévő band playing roomben megy a próba. párárám. egész jól nyomják a srácok. a Denmark linera visszatérve érdekes volt az óra, Jorn jófej volt, most a többiekkel lementek a városi a könyvtárba bringával, ami elég vicces, mert időnként veszettül szakad a hó, de úgy tűnik ez nem akadály, ráadásul mindenki lelkes volt, hogy végre bringázhat. mondjuk én is az lettem volna, ha nem lennék beteg... amit egyébként kibaszottmód unok, mivel már lassan negyedik napja tart, kisebb nagyobb hullámokban. most épp az a szakasz van, hogy köhögök kicsit, meg takonyagyam van. innen, remélem, már kifelé vezet belőlle az út. ez van.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Szia Bea!
Nagyon jó, hogy remekül beilleszkedtél az ottani világba. Reméljük, hogy most már kilábalsz a bajokból. Itthon minden OK.
Sok Pusz: Mama, Papa