tirsdag, januar 30, 2007

16

köhögés nem csillapodik, úgyhogy ma elmegyek dokihoz, a helyzet tarthatatlanná vált, éjjel alig aludtam valamit. az un. sárga biztosítási kártya, ami minden tanulónak jár a 6.-ik ittöltött hét után, még ugye nincs meg, úgyhogy kicsit aggódom, hogy vajon az Eu-s tb kártya, amit otthon adtak, pontosan mire is jó, és hogyan működik, csakúgy mint a külön megkötött biztosítás. ha túl vagyok rajta, beszámolok. ez van. egyébként ma reggel süt a nap, csicseregnek a madarak. és unom, hogy beteg vagyok. muszáj, hogy most már meggyúgyuljak. must have.

tegnapi MS groupos Coffe Mix jól sikerült. hozzánk egy srác, meg három csaj jött. a sárc, meg az egyik lány nagyon jó fejek, a másik két lány mér kevésbe volt szimpi. a srác ma a reggelinél oda is jött hozzám, hogy jobban vagyok - e, meghogy jó reggelt, és hogy elmondja, milyen jól érezte megát tegnap, és mennyire örül, hogy megismerhetett bennünket.

update:
Simon hathatós segítségével megtaláltam Sorent - ő ToD a héten - meg Pernillét, aki kért is nekem a dokitól időpontot, de csak holnapra kaptam. most visszefekszem aludni, és remélem, hogy fogok tudni végre a köhögéstől. előtte még beszerzek egy nagy bödön forró teát.

Ingen kommentarer: