tirsdag, januar 23, 2007

kilencedik nap II.

betegság múlóban, már sokkal jobban vagyok, csak borzasztóan fáradékony még, remélem reggelre elmúlik ez is. betegség okén végül is ma alig voltam iskolában úgymond, a délelőtti két órát, meg a Morning Fellowshipet átaludtam, aztán ebédletem kicsit, valami eszméletlen finom pizza volt, aztán kicsit lógtam a neten, aludtam és végül Rolando órájára már átmentem az Office Bulidingbe, és nem is bántam meg, mert jó volt. Rolnado kicsit leszúrt, hogy ha beteg vagyok miért nem maradtam ágyban, de azért örült nekem. csinált korábban képeket mindannyiunkról, és most azokat együtt felraktuk fekete fotókartonra amíg a többiek agyagoztak meg rajzoltak, eg összeírtam mindenki nevét egy papírra sorrendben, hogy Rolnado minden kép alá oda tudja írni. én magam lepődtem meg a legjobban, hogy végülis mindenkinek tudom a nevét. óra után a többiekkel együtt vacsizni mentem. mexikói kaja volt - tortilla, cshils bab, saláta, avokádós szósz, paprdicsomos rízs, meg fűszeres paradicsomos zöldségek, mert tortilla chips. eszméletlen finom volt, meg volt extra csípős zöld chili, amit még ettem, az jó a megfázásra. mára szerintem ennyi, most megyek alduni, hogy holnapra fitt és egészséges legyek... vagy valami hasonló...

egyébként kora délután óta megint folyamatosan esik a hó, és elég hideg is van. úgyhogy gyanúsan tél van errefelé. igazi tél.

Ingen kommentarer: