lørdag, januar 27, 2007

születésnap

a héten Lucievel együtt - amit végül valahogyan nem tartottunk meg, nem tudom miért - öt szülinapot ünnepeltünk, úgyhogy Wintanával meg Katjával kitaláltuk, hogy ma sütünk a szülinaposoknak sütit. először brownie volt tervbe véve, de tegnap Michael előrokkult vacsi után az mindenki által azóta is "unbelievable brownie" néven emlegetett csodával, úgyhogy esélytelennek éreztem magam. a végén apple pie-t sütöttünk a Student Kitchenben, háromszor dobtuk ki Silvert - ma volt a szülinapja, egyszer Rymmát - neki tegnap, és egyszer Yokot - neki tegnap előtt. Tom Koppenhágában ünnepel a papájával meg a tesójával úgyhogy lemaradt. a vacsora után Nikolaj nagy ünnepélyesen bejelentette a sütit, elénekeltük a Happy Birthday-t megint, majd az ünnpeltek együttes erővel felvágták a sütit és mindenki boldog volt. sajons mivel én vittem be a sütit, fot nincs a nagy eseményről. viszont mindenkinek ízlett...

ma jöttek páran az előző termből, hogy meglátogassák a haverokat, előg jó fejek, és hála neked Orsi, mindenki a nyakamba ugrik, hogy már hogy várták, hogy megismerjenek. sajnos egyelőre nem vagyok túl jó társaság, mert ad 1.) nincs hagnom, ad 2.) olyan vagok mint az őszi légy. megyek is aludni. holnap csomót kell tanulnom a hétfői Danish Linera.

4 kommentarer:

orsi sagde ...

Jujj, most nagyon izgatott lettem! Kik azok? Nekem nem is szoltak, pedig van groupmail - na, nem mintha at tudnek ugrani en is egy laza latogatasra...:-(

kbs sagde ...

most megfogtál, mert a nevekkel szarul állok. van asszem Lisa - piros a haja, és kedves, akcentusa alapján talán amcsi,és valami svájci fiú a pasija, van egy japán lány, H betűvel keződidk talán a neve, nálatok volt szilveterkor, vagy akörül, láttam a képeket, meg egy srác, akinek egyáltalán nem tudom a nevét. nem túl magas, egészen sötétbarna haja van, sé tud gitározni.... gondolom ez nem túl sok infó róla....

orsi sagde ...

Ok, Lise az USA-bol, Sandro Svajcbol, Hiroko Japanbol - na, ot oleld meg a nevemben! Nagyon jo fej, megtanult tolunk ujev napjan bejglit sutni, es azota mar sutott is teljesen egyedul valahol Daniaban, kerdezd meg, nem hozott-e magaval kostolot!:-) A gitaros meg talan Sergio...? Jaj, de jo volna most ottlenni!

gy.hajdu sagde ...

Gyógyulj meg, ne hülyéskedj!!!
puszi:Mama,Papa