onsdag, januar 24, 2007

tizedik nap

ma megint volt European Culture órám Kristoffal, már jobban élveztem mint a multkor, és meg is mertem szólalni, utána Morning Fellowship, ahol jelentkezni lehetett, hogy ki segít Wintanának a jövő héten érkező 50 főnyi MS csoporttal való foglalkozásban, végül Jacob, Alina, Nate meg én jelentkeztünk, és azt találtuk ki, hogy Coffe Mix - re várjuk őket hétfő este, hogy hamarabb beilleszkedjenek. ez a csoporot, ami a jövő héten jön, kivétlesen a mi korosztályunk lesz, tehát elsősroban 19 - 27 év közöttiek. a múlt héten itt vendégeskedő MS csoport bár kedves volt, nem volt túl segítőkész, akik most vannak - 50 körüli nők megleően jó fejek. ők az elsők, akik mondjuk beállnak segíteni mosogatáskor, ami ugye marhára nem mindegy. kíváncsi vagyok, hogy az újak pl fognak e segíteni, mert pl rohadtul más mennyíségű munka van 50 és van 100 ember után... remélem normálisak lesznek, bár Katja szerint, ha jól akarják magukat érezni itt, akkor nem csak azt kell elfogadni, amit mi nyújtunk nekik - pl buli, meghívás a szobákba beszélgetésre, hanem osztozniuk kell a feladatokban is, és akkor ugye máris mindenben egyenlőség van, tehát jöhet a barátság is.
délelőtt még volt Photography - a fényképezőgépekről volt előadás, meg Lucie csinált kis schedulet,hogy mikor lehet menni a darkroomba, és mikor miről lesz szó, aztán most a délutén szabad, úgyhogy már tanultam kicsit a dán órámra, és végülis úgy döntöttem, hogy belevetem magam a dán nyelv szépségeibe és mégis inkább emelt óraszámban tanulom heti nyolc alkalommal, így végül 36 órám lesz egy héten, ami elsőre soknak hangzik, de ebben van ugye 8 órányi creative skills - Photo, meg a Self Express, ami ugye nekem nagyjáól ugyanaz - benne van a kórus, és Body, Mind & Spirit is, ami meg relaxáció és jóga keveréke amire majd vadul kell készülni rendszeresen, az tényleg szinte csak a Danish Language line lesz, a Denmark Linról azt mondják, hogy jó, érdekes, és hogy sokat jönnek mennek - már az első órán is kint voltak valahol. meg majd nyilván Kristofnak is kell időnként prezentációt csinálni gondolom.

hó ma nem esett. reggel olyan 8 - 10 cm körül volt, napköyben kicsit olvadt, de most elég hideg van. az a kalsszikus szép tiszta hideg idő, amikor vakítóan kék az ég, ropog a hó, és csak úgy nyesi az embert a hideg levegő.

Ingen kommentarer: