søndag, januar 28, 2007

I'm sick

betegség nem múlik, sőt most pl szarabb, mint tegnap volt. ha holnapra sem leszek jobban elmegyek orvoshoz, no more way. eszméletlen gyenge vagyok, most pl totál kimerített az, hogy reggeliztem, és az a cc ötven méter amit ezokból meg kellett tennem, meghogy lemenam az alagsorba szétnizni az iskolai Second Hand Shopba Katjával, Yanával, Karolinaval meg Markétával. mire visszaértem a szobámba, majd összeestem a fáradságtól. kurva jó.

Yana ma adott valami toroksprayt. a leírás szerint nem vagyok rá allerigás. most befújtam, és várom, hogy mi lesz. remélem használ.

betegség okán ma lemaradok a vasárnapi röplabdáról, meg a ping-pongról, ami miatt meg szomorú is vagyok, de hát ez van.

Juditkának köszönök mindent, meg öcsikének is az erőfeszítést, amit tett.

csók. és köszi a halakat.

Ingen kommentarer: