søndag, januar 21, 2007

hatodik nap II

este megvolt az első nagy parti. IPC Cultural evening volt. a tanárok és a személyzet is kitett magáért rendesen. először is írességeket játszottak el, akik valamiért megfordilultak az iskolába, aztán eljátszották, hogy Kristof elfeljetett eljönni, Soren felhívta, és videon láttuk, hogy az alig 100 méterre levő háztól milyen viszontagságos az út a Big Hallig, - szegény Kristofnak meg kellett küzdenie egy Ninjával, egy Texas Rangerrel, és végül Dath Vederrel, de hát őt is legyőzte természetesen. aztán a mindennapokból játszottak el vicces jeleneteket, majd Jorn nemzetközi híreket mondott, amiből megtudtuk, hogy Moto filmet készít - két napja a Morning Fellowshipen vezette elő, hogy mindenkivel szeretne csinálni egy egyperces interjút - hogy Tom vad romantikus sétákat hajt végre a kertbe, fittyet hényva az időjárásra, végül mindenki bemutatott egy különleges tulajdonságot. pl kiderült, hogy Soren tud gyertyán játszani, Lucie ha a fehé héjjával kifelé a szájába tesz egy narancshéjat, akkor olyan mintha kilógnának a fogai, Mako tud 3 másodparc alatt polót hajtogatni, Wintana fél perc alatt frizurát csinálni, Nikolaj meg hajat növeszteni, Gertrud bubérékot eregetni közepes sikerrel, Runa és Jorn nevettetni, Rolando fapapucsban jarva szteppelni. ezután elénekeltük együtt a "Can You Feel The Love Tonight" című örökbecsű slágert először rendes szöveggel, majd egy IPC számára átírttal, aminek a lényege, hogy itt mindenki szerelmes lesz, de ha te véltelen kimaradnál, és nem házasodnál meg, akkor maradj még egy félévet. elég vicces volt. Katjaval szakadtunk a röhögéstől. végül Rolando kis papírokat osztogatott, amin táncrend volt, és mindenkinek öt emberrel táncolnia kellett, akik alá kellett írják a papírt, és aki teljesítette, az kapott sütit, meg juicet. én táncoltam Nikolajjal, Jornnal, Sornnel, Bakhoval és Wintanával, majd kicsit késöbb Katjaval meg Alinával lementünk a Student Kitchenbe, hogy ott partizzunk tovább, de elég laposnak tünt a dolog, úgyhogy sunyi mód leléptem, hogy akkor megyek aludni. a folyóson Wintanába botlottam, aki mondta, hogy keressük meg a többieket, majd egyszer csak előkerült Mako, és bementünk a nagy konyhába, ahol már ott volt Garba, Nikolaj, Simon meg a Chef bácsi is, és Michael a másik szakács, meg a felesége, és még páran. volt bor, ittunk Chef bácsi kitett sajtot,meg scampit, meg chipset, és tacot, úgyhogy ittunk ettünk, röhögtünk, meg ott a konyhában táncoltunk. valami egészen rémes spanyol zenére Nikolajjal bajor táncot lejtettünk, és amikor karbaöltve köröztünk befogtuk az orrunkat. majd meghaltunk a röhögéstől, szóval szuper volt. aztán előkerült Katja is, ugyhogy ittunk tovább és ment a parti, aztán Chef bacsi megunta, lementünk az alagsorba a partyroomba, de nem volt ott senki, visszamentünk zenéért, Nikolaj be is indította, aztán visszament valamiért a konyhába, mi meg a többiekkel kicsit leültünk, és akkor éreztem, hogy elfáradtam, Garba le is lépett aludni, aztán én is elköszöntem mindenkitől, és eljöttem, és most itt ülök a gép előtt, és próbálok leírni mindent, mert ugye az emlékezés legjobb módja az írás (powered by Vámos Miklós)... mondjuk szerintem csak az egyik. a másik ugye a fotózás...

2 kommentarer:

lapin sagde ...

Hello Sáralány! Úgy látom, eddig jó :)! Majd olvasom a fejleményeket, egész kedvet kaptam egy ilyen kalandhoz..Nekem felette gyanus ez a Katja lány...Nem Párizsban tanult eddig???

kbs sagde ...

nem hiszem. ileltve nem tudom. azt hiszem ez az első alkalom, hogy külföldön tanul...