onsdag, januar 31, 2007

wind

kora délután veszettül elkezdett fújni a szél, és azóta is tart, a kellemes láthatatlan esőt az ember pofájába csapja. mikor a dokinál voltam, már hasonló idő volt, csak még nem ennyire szeles, így végülis megértem, miért mondta, hogy ilyen időben mindenki beteg. egyébként sokkal jobban vagyok, szerintem hétvégére tuti leszek megint.

délután elég laposan telt, kicsit aludtam, meg mostam, meg tengtem lengtem, aztán vacsi, után röplabáztunk, mivel holnap összecsapunk az MS group "válogatottjával" és hát muszáj kitennünk magunkért. elég jól összejött a csapat, és szeretem, hogy nem zárája ki senki a gynegébb játkosokat, és bálnákat (ez utóbbi lennék ugye én). most még World Debate Forum van, aztán nekem meg ugye jön a dán különórám Nikolajjal, úgyhogy mindjárt össze is írom, hogy mit nem értek, hogyan, és miért.

ma Runa csinált mindenkivel egy rövid kis interjút a contact groupban, ez főleg arról szólt, hogyan érezzük magunkat, és van e valami, amin változtatnánk, meg hogy mik a terveink. persze, hogy a többiek mit mondtak azt nem tudom, mert ezt négyszemközt csinálták a vezető tanárok mindenkivel. illetve Runa azt is megkérdezte, hogy nem lenne e kedvem az európai filmgyártásról tartani pár elődadást, illetve akár egy rövid kurzust, szerinte elég soka embert érdekelne. igazából ezt egyrászt, angyon emgtisztelőnek érzem, hogy megkérnek ilyesmire, másrészről meg nem vagyok biztos benne, hogy én erre tényleg alkalmas vagyok. persze Runának azt válszoltam, hogy amennyiben erre igény van, természetesen szívesen tartok akár előadást, akár rövid kurzust a filmgyártás bugyrairól. mondjuk a nemlétező hiúságomat legyezgeti rendesen. szóval lehet, hogy a nem létező hiúságom létezik...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Azta! Te tudnál ilyet tartani?!?

orsi sagde ...

Vallald el, aztan vallalj el meg mas ilyesmit is (koser kajakeszitesi kurzus, casting kurzus, mittudomen), tovabbra se hianyozz a kiszabott takaritasbol es mosogatasbol, esetleg preseld ki a sulibol, hogy rendezhess magadnak egy sajat kiallitast - egyszoval legyel ambiciozus. Ez a recept a student teacher-re valashoz.:-)

kbs sagde ...

Pan: hát hogy a viharba ne. elvégre is ez lenne az én szakmám, hogy hogyan kő/lehet filmet csinálni, másrészről emg két éven át tanítottam ezt egy függetlenfilmes táborban...

Orsi: hááát. igyekszem egyébként is rendes lány lenni ;)