lørdag, januar 20, 2007

hatodik nap

ma reggel végre nem a vekket keltett, hanem én csakúgy magamtól felébredtem olyan fél tíz körül. Zura is nagyjából akkor kelt, úgyhogy együtt mentünk reggelizni, illetve bruncholni. merthogy hétvégén, mivel senki nem fog felkelni a háromnegyed 8 as reggeliért úgynevezett burnch van, ami a reggeli és ebéd összevonva. eszméletlen mennyiségű kaja volt, 5-6 féle saláta, virsli, húsok, halak, sajt, kókuszgolyó, rengeteg gyümölcs, lasagna, feketekenyér, a már megszokott műzlik, joghurtok, csokilapkák, lekvárok, nutella, meg végülis minden, ami szem- szájnk ingere. jó hosszan lassan reggeliztem így végül Lucieval Wintanával, Clifforddal, meg Nikolajjal, késöb Markéta is megérkezett, majd dél után picivel elkezdtük leszedni az asztalok Kojival. közben előkerült Elizabeth és Melissa, akikkel ugye egy contact gpoupban vagyok, és mikor meglátták, hogy bizony a szombat kora délutánjukat mosogatással, meg takarítással kell tölteni kicsit felháborodtak, majd közölték, hogy akkor ők most felébresztik Tomot, és ugye majd én találjak valakit Pretty helyett, mert nem gondolom, hogy ők bárki helyett bármit is megcsinálnak. mondtam nekik, hogy no para Pretty anno ezt megbeszélte Nikolajjal, és Moto jön, és segít nekünk. szóval ők elmentek felébresztni Tomot, majd lemntek az alagosrba, hogy akkor most ők kitakarítják gameroomot, meg a partyroomot, mi meg majd Kojival, Tommal és Motoval csatalkozzunk hozzájuk, ha végeztünk. neki is estünk Kojival a mosogatásnak, de hát el lehet képzelni, hogz mennyi koszos edény volt ennyi féle kaja után, úgyhogy végül kettönkenek csak a mosogatás kicsit több mint két óra volt, közöben Tom és Moto kisöpörték és felmosták az ebédlőt, majd megterítettek a vacsorához, és elmentek, hogy az alagsori wc-ket kitakarítsák. amikor végeztünk Kojival a mosogotással elindultam, hogy megkeressem Elizabethéket, de sehol nem találtam őket, viszont láttam, hogy bizony a student kitchent meg a tv roomot nem takarították ki, cserébe eltüntek. visszamentem az konyhához, ahol Koji még épp felmosott, kérdeztem nem látta e a lányokat, közben megjött Runa - contanct group tanárunk - és kérdezte, hogyhogy csak most végeztünk teljesen Kojival, mondtam, hogy hát a lányok a takarítás választották, és gondolotam, hogy persze legyen, de most nem találom őket, és akkor most megyek, és befejezem lent, amit még kell, mire Runa, meg az éppen ott álldogálló Nikolaj felháborodott, és mondták, hogy eszembe ne jusson, majd ők megmondják Elizabethenk és Melissának, hogy ezt nem így kell, hanem mindenki mindent csinál, és csak azért, mert ők nem szeretenk mosogatni, nem lehet, hogy a könnyebbik végén fogják meg a munkát, úgyhogy majd ők - Elizabeth és Melissa szépen kettesben befejezik az alagsori takarítást. mondtam Runáéknak, hogy hagyjuk, nem ér anyit az egész, inkább megcsinálom, de ők ragaszkodtak hozzá, hogy Elizabeth és Melissa is ugyannyi felelősséggel tartozik értünk, mint mi őértük, és amíg mindenki nem végez a házimunkákkal, addig senkisem, hiszen nekik, miután mindent befejeztek lent, fel kellett volna jönniük segíteni. kicsit szarul érzem magam az egésztől, mert most ez olyan érzés, mintha felnyomtam volna a társaimat, pedig ez nem igaz, én is tudom.
közben Katja meg Marketa elmentek a városba, nem sokára jönnek vissza, és akkor együtt elmegyünk a boltba, hogy vegyünk mosószert, meg egy pár dolgot. Katja nagyon édes volt, mert mikor meglátta, hogy mennyi mosatalan edény van, akkor segített kicsit, és azt kérdezte, hogyha csak hárman vagyunk a mosogatásra, miért nem szóltam neki, vagy Simonnak és Nikolajnak, biztosan jönnének segíteni, és ő is eléggé kiakadt, amikor megtudta, hogy bizony a két amcsi lány, milyen szépen meglógott. mondjuk most már mindegy. kiírtam magamból, úgyhogy nem is érdekel a továbbikaban.

a délután hátralévő részében meg a saját szobámat takarítom Zurával, meg mosunk, meg nyilván Katjákkal lógok... vagy valami ilyesmi... eredtileg azt terveztük, hogy bemegyünk Helsingorbe bringával, de függyöny eső van, meg láthatatlan - az az az aprószemű eső, ami csontig áztatja az embert - este meg IPC Cultural Evening lesz, meg Welcome party, úgyhogy nyilván bulizunk majd egy nagyot.

3 kommentarer:

orsi sagde ...

Jo tanacs: SOHA ne dolgozz senki helyett, mert nem fogjak megkoszonni, hanem legkozelebb mar egyenesen elvarjak (persze ha cserelsz valakivel, az mas kerdes). Ha gaz van valakivel a csoportodban, nyugodtan szolj Runanak, mert ez nem arulkodosdi, hanem erre valo a contact group teacher, es ugye az IPC az otthonotok, mindenki lakja, tehat MINDENKI takaritja is. Es akine hetente 1x nehezere esik a mosogatas, az meg soha eleteben nem dolgozott. Tipp: a brunch utani mosogatas tenyleg hosszabb, ezt ugy lehet leroviditeni, hogy az ember nem varja meg a 12 orat, hanem mar fel 12-kor elkezdi (presze nem egyedul), es akkor nem kell az egesz delutant munkaval tolteni, hanem masra is jut ido.

Egyebkent meg: jujj, de jo lesz nektek ma este... IPC Cultural Evening...ooo...

Anonym sagde ...

én is én is én is ilyen sok izgi dolgot akarok.
mosogatni is meg mindent meg takarítani is akár meg bármit..bármit.. csak ne itt.
az amcsik meg csak amcsik.

Anonym sagde ...

Igaza van Orsinak, sose dolgozz más helyett. Én is mindig ebbe a hibába esek.