fredag, februar 02, 2007

day 19

este rommá vertük az MS csapatot röpiben, volt nagy örömködés részünkről, ugrálás, meg minden ami ilyenkor kell. mindenki élvezte a dolgot, és én sem voltam nagyon béna. sőt. a sárcok meg is dícsértek a végén, hogy jobban játszottam élesben, mint az edzéseinken.

éjjel megint nagyon keveset sikerült aludnom aköhögés miatt, úgyhogy mosottszar szindróma egyelőre marad, viszont Runa mondta, hogy talán jobb lenne, ha nem mennék vissza ahhoz a dokihoz, akinél voltam - merthogy ez volt a tervem -hanem a Chef bácsi feleségéhez mennék el, aki orvos, és megvizsgál, és majd szerinte ő ad gyógyszert is nekem. beszélt is a Chef bácsival, aztán úgymond összekötött bennünket, Chef bácsi megértően bólogatott, amikor elmnodtam neki, hogy mi a pálya, és megígérte, hogy valamikor ma délután, amint eléri feleségét megbeszéli vele, hogy vizsgáljon meg, úgyhogy ne aggódjak.

most nincs órám, mert kórus lenne és nemtudok énekelni rekedten meg köhögve, úgyhogy mindjárt lemegyek a városba, hogy vegyek pár dolgot, holnap pedig Katjával kimegyünk a tegnerpartra -szigorúan gyalog - és végre foózni fogok, és Lucietől még a Lomot is megkaptam kölcsönbe, hogy kipróbálhassam, merthát rájöttem, hogy bele vagyok szeretve a lomogárfiába, és valami fantasztikus ez az egy kockára négy képet játék, úgyhogy azonnal ki kell próbálnom.

elkezdtem feltenni a többikeről képekeket, persze pont azokról nincs fotóm - Katjat leszámítva - akikkel általában együtt lógók, de majd egyszer eljön az a perc is, amikor őket is lefotózom.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Muti ilyen lomoizét, ha van már saját, jó?