onsdag, februar 07, 2007

dag 24

szerda rövid nap. korán vége a tanításnak, ráadásul ezen napon az utolsó órám Photography. ma végre Lucinek volt annyi ideje, hogy együtt lemenjünk a dark roomba hármasban Pippel, és végre megtanultam hívni. délelőtt vele együtt csináltam még az az első tekercset, délutén mér egyedül a másodikat, és ráadásként Elizabethnek is megtanítottam. szóval jó volt, éleveztem, holnap pedig Pippel nagyítani fogunk délután, amit szintén nagyon szeretnék már régóta megtanulni. szóval ez van. a Lomót mivel annyian kérdezték nem én fejteném ki bővebben, hanem az alábbi linken Orsi szakdolgozatát ajánlom a figyelmetekbe. (utólagosan engedelemedet kérem Orsi) szerintem ő többet tud a témáról, mint én, és ráadásul élvezetesen írja le (ez itt a reklám helye) enjoy. most pedig irány a tenger!!!

1 kommentar:

Ana sagde ...

Jó ilyen optimista napot olvasni. Köszönöm a mosolyt a számon!
Örülök, hogy jól telnek a napjaid.