torsdag, februar 15, 2007

I'm busy...

tegnap megvolt a nagy Valentínnapi buli. meg persze eljött a vallomások ideje, hogy ki kinek a titkos Valentínje. az enyém Nate volt, aminek örültem, mert kedvelem őt nagyon, ő meg örült, mert mindennap írtam neki kis titkos üzentet a táblára, és ettől jobb volt a napja máris. persze azért kapott egy üveg jóféle sört is, hogy teljes legyen a dolog. én Kanoko Valanetínje voltam, kaptam tőle egy hatalmas dobozzal a kedvenc kekszemből, meg egy nagyon édes képelapot.

egyébként tegnap darkroom nap volt, előhívtam a Louisanai képeket, van benne három jó, úgyhogy boldog vagyok. ( a többi sem rossz, de három olyan van benne, ami talán egy kicsit több, mint a többi) vasárnap fogunk Pippel nagyítani, már várom nagyon. ráadásul ma eljött a történelmi pillanat, kaptam saját kulcsot a darkorromhoz Lucietől, úgyhogy innentől amikor van időm, meg energiám, akkor tudok dolgozni egyedül is, és nem kell Pipet megtalálnom a kulcs miatt, csak előre egyezetetni, hogy ki mikor akar a mit.

ma volt megint Danish line, egészen jól ment, a tanárnő is megdícsért, meg kértem tőle extra feladatokat - cikkeket, novellákat fordatni angolra - elég zúzós lesz, de ha már ittvagyok, és elhatároztam, hogy megtanulom a nyelvet, akkor no more way.

most megint rohanok, mivel este Life Story Session lesz megint, és Gurpreettel, meg Melissával Runánál főzünk. király lesz.

és egy szolgálati közlemény, annak aki tud segíteni - azért írom ide is, mert sürg. font.
szóval:
vasárnap Alina pesten lesz, kedd reggelig, és kéne vele küldeni 20 tekercs Ilford bw 400 asa filmet, amit az iskola utólag kifizet. ez nagyon fontos. a bolt ahol olcsó, a Bocskai úton van (pestiek előnyben) a neve Fókusz Fotó, és csak és kizárólag hétköznap van nyitva 10-16 ig, ha jól tudom. szóval várom az önkéntesek jelentkezést mailben, kommentben esetleg füstjelekkel - mivel itt hétágra süt a nap, gondolom azt is megkapom.
(ps.: Papának és Édsanyámnak már küldtem mailt ez ügyben, de eddig nem érkezett válasz, az idő meg rohan ugye.)

mára ennyi. most rohanok.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Persze, hogy hétköznap este 20:35-kor sikerül elolvasni csak...
Bocs.

Anonym sagde ...

Jókor olvasom, naná.

kbs sagde ...

semmi baj. megoldódott. köszi a szándékot is :)