mandag, februar 12, 2007

dag 28

túl vagyok a prezentáción, a photomarathon eredményhírdetése szerdára tolódott, mivel mindannyan elhavazódtunk az egyéb teendőinkkel. roma különítmény megérkezett jórészt. már beszélgettem az egyik magyar lánnyal - egészen jófejnek tűnik, szóval csak legyőzöm az összes hülye ellenérzésemet, és felnövök a feladathoz.
ma dán órán talán először sikerélményem volt. a tanárnő iratott velünk egy teszt szerűséget, ami az első négy hét anyagából állt, és végülis csak két viszonylag pici hibát ejtettem, úgyhogy lehet, hogy csak ülepedni kellett a dolognak, és összeállt minden magától a fejemben. vagy egy jótündér erre járt az éjjel, és várázsolt... simán lehet... errefelé bármi megeshet...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

csókolom.....

viszi a szél, viszi messze.....

magácska hogy van? mert hogy én itt ne, eképp se jobban, az bitos.

úgy érzem lemaradtam öntöl, de ha bebocsátást nyerek, leülnék egy csöppet.

tsókolom,
és írjon,
czanó

kbs sagde ...

üljön csak le testvérem. ölelem ezerszer kis családját is. :)
szeretettel.s.