fredag, februar 23, 2007

még több hó

úgytűnik odafent nagon megeresztették a csapot, mert megint esik a hó, cserébe ma mindenki fejfájós és álmos. én is. ma egyébként volt megint prezentáció, ezúttal az emigránsokról dániábna, Melissával együtt csináltam. jól sikerült, Jørn megdícsért érte benünket, és power point sem fagyott le. holnap úgy volt, hogy Koppenhágába megyek, hogy a Black Diamondban fotózzak, de végül nem kaptam meg az engedélyt az igazgatótól - merthogy a Black Diamond igazából könyvtár és múzeum, és ezek közül is azon ritka darab, ahol engedély kell a fotózáshoz - majd csak a jövő hétre lehetséges, ami nem túl jó, mert csütörtökön van deadline, és ha szerdán megyek fotózni, akkor ugye este visszajövök a suliba, hívok, nagyítok, és hajnalban ha kész vagyok, akkor boldog lehetek, és nincs idő Lucievel konzultálni, meg javítani, hanem lesz amilyen lesz azt jónapot. úgyhogy vagy kinézek valami olyan épületet, ahol a hétvégén is lehet fotózni engedély nélkül, vagy a két Louisianiai képemet küldöm be, amiket szeretek, és jók is, csak nekem hiányzik belőllük valami kis plusz, amitől több lenne a dolog... még az is lehet, hogy holnap Louisianába megyek vissza, és csinálok új képeket... szóval most légy okos domokost játszom....

Ingen kommentarer: