lørdag, februar 10, 2007

København - Koppenhága

a tegnapi nap úgy szaladt el, mintha sosem lett volna, egyszer csak azon kaptam magam, hogy nincsak, nicsak, már ma van. egyébként ma is ez történt. reggel a sozmbathoz képest koránkelés, brunch, azátn ugye úgy volt, hogy Katjával megyünk Koppenhágába, de végül mivel ő este elment partizni nulla ereje volt várost nézni, így Alinával, Juliennel, Karolinevel, Silverrel és Iannal mentem be a város - központoig, majd Silverrel leváltunk a shoppingoló többiekről. imádom Koppenhágát, gyönyörű város, eszméletlen atmoszférája van. viszonylag kevés digitális képet csináltam, elsősorban analógra fotóztam, és majd hétfőn hívok nagyítok, meg scannelek valahogyan, és akkor végre - sok más képpel egyetemben felkerülenk vagy ide, vagy a fotóblogra.
és rédekes módon amennyire utáltam otthon az egész Valentin napot, most pont annyira készülök én, hogy akit húztam, azt jól meglepjem. már kétszer sikerült, és még ugye hol van a szerda, amikoris nagy partit csapunk ez alakolomból, és mindenkinek pirosban kell lennie valamilyenegyébként az iskolában vadul zajlik a Valentin napi készülődés. mindenki húzott egy fecnit, és most mennek a nagy találgátosok, hogy vajon ki kinak a Secret Valentin-je. elég vicces az egész, módon.
jövő hét egyébként mozgalmas lesz eléggé, holnap este, és hétfőn huszonötfős roma különítmény érkezik, akik az NGO jóvoltából vesznek részt integrációs programon - akármennyire is nem vagyok pc, valahogy igazán nem tud boldoggá tenni a dolog, pláne, hogy nyolcan magyarok közölük. emiatt rémesen szégyenlem magam, és igyekszem is legyőzni, de valami fura dac felülkerekedik a tudatomon, és folyton eszembe jut, hogy ahányszor velük kellett dolgoznom, mindíg valami kellemetlenségem volt, mindg megpróbálatk kijátszani, átverni, és utólag reklamáltak, hogy mégsem jó, ahogy megbeszéltük. mindegy. ezen is túlleszünk - aztán jön egy különítmény Orsival az élen ugy Norfynből, és szombaton pedig Japanese Culture Evening lesz, ami rengeteg vendéget jelent, mert elég sok korábbi diák jön ilyenkor vissza az iskolába látogatóba. úgyhogy szerintem közel kétszer annyian leszünk, mint most vagyunk.
holnap pedig Louisinába megyünk. ha minden igaz bringával megyek én is, bár tartok tőle kicist, mivel nyolc km-re van innen, és ha viszonylag megeröltető dolgot csináálok - pl hegynek fel bringázok - akkor elég durván elkap a köhögés. mondtam is Katjának ma, hogy lehet, hogy inkább jobb lenne buszzal mennem, erre elég szomorú fejet vágott, és azt mondta, hogy lassabb vagyok, mint a többiek inkább lemarad velem, hogy ne legyek egyedül, de szerinte ne maradjak ki a bringás mókából, mert az lesz az igazi "fun stuff". végülis reggelig eldöntöm. úgyis csak délután egykor indulonk.
most megyek, és megnézem a többiek általál a photomaratonra készített képeket - Lucie találta ki a Photography Classnak - mert Pip, Lucie meg én vagyunk a zsűri, és aztán még meg kell csinálnom a masters of photography című prezentációmat is, amit hétfőn a Photomaraton eredményhirdetése után fogok megtartani Lucie kérésre. van itt dolog rendesen, és akkor még arról szó sem esett, hogy mi lesz a hegynyi dán leckémmel, és szavak tanulásával... ugye....
have a godt weekend!

2 kommentarer:

justin sagde ...

Jajdejó ez a lovasházas fotó!!!

Anonym sagde ...

Jajjdejó ez a lovasházas fotó!!!