onsdag, februar 28, 2007

jeg vil gerne have...

ma történelmi pillanatot éltem át, ugyanis, Evavál - német lány - lent voltunk a városban, és gondoltuk iszunk egy forrócsokit, és én rendeltem dánul, és megértették, és én meg megértettem mennyit kell fizetnem, és hűdebüszke voltam magamra. - na jó, kicsit még most is... - egyébként kezd április lenni időjárás szempontjából, ugyanis reggel havazott, délelőtt esett és havazott, dél körül már csak esett, és mire délután szabad lettem, addigra cc 12 fok volt, és kellemes, kicsit borús idő, nuku szél, úgyhogy kiélveztük.
ma Nate - amcsi srác - szülinapját ünnepeltük, és mivel folyton azzal a hülyeséggel jön dán órán szegény Hellenek, hogy "okay, but how about the chicken?", vettem neki egy borzalmas gipsz csirkét, amit vacsoránál át is adtam neki, meg elénekeltük együtt mindannyian a szülinapi slágert, és láttam rajta, hogy rettentő boldog, és vigyirog mint a vadalma. (vagy csak már vacsi előtt benayakalt pár Elephant beert)
ma este volt kis mosogatás, mivel cseréltünk Gertrude CG-jával, mivel holnap Runa megint meghívott minket a házába, és mind a hatan - oh such a miracle Gurpreet is!!!! - nála vacsorázunk, előtte pedig együtt főzünk lányok mindannyian. szóval jó lesz, legalábbis a múltkor jó volt nagyon, én sajots krumplit főzök, Melissa quessiladat, ami lepény sajttal töltve, Gurpreet pedig valami panir and pee masalat főz, ami zöldborsó meg sajt fűszeres szószban. szóval sajtos napunk lesz. most megyek, koccintok egyet Nate-el, megírom a dán házim, azátn a jó ég tudja mi lesz. (nyilván aludni fogok)

Ingen kommentarer: