onsdag, februar 21, 2007

101 dik post


amikor tegnap este a yahoo idojaras jelenteseben meglattam, hogy ma havazni fog, bevallom nem hittem el. amikor ma reggel kineztem az ablakomon, es fel centis havat lattam, az mondtam, na jo, neha beletrafalnak. most ha kinezek az abalok nem latok siznte semmit. hovihar van. ugy volt, hogy ma visszamegyek az LO Skole ba fotozni, de tegnap este lemondtam, mert egyszeruen tul sok dologom van. (fotok nagyitasa palyazatra, prezentaciok irasa, dan nyelvlecke, forditas miegymas) mara mosolygos levelet kaptam, hogy ne agaddojak, barmikor mehetek fotozni, ledatak nevemet, es vajon megereztem e, hogy hovihar lesz. (a bokam napok ota erzi, csak en nem) egybekent tervbe volt veve ma delutanra, hogy bemegyek a varosba, de hat eselytelen a dolog. nyilvan ha fontos surgo dologm lenne nekivagnek, de nincs. szombaton megyek Københavnba, a Royal Librarybe fotozni, Nikolaj megigerte, hogy elintezi nekem az engedelyt, es a terkepemre is berjazolja, hogy merre van elore.

egyebkent Orsiek ma reggel mentek el, remelem egyben megerkezik Norfynre. jo volt, hogy itt volt, jo volt nagyokat dumalni.
most pedig megyek, es Meilissaval egyutt megirom a prezentaciot a "Emigransok helyzete es integracioja Daniaban" cimmel, hogy aztan penteken nehany tacepau es pps file kisereteben a tobbieket untassuk vele. ez van.


Japanese Culture Evening

(Tsubasa es arnyeka)

Ingen kommentarer: