fredag, marts 23, 2007

tudom...

tudom, reg nem irtam, mea kulpa, el vagyok havazva. a heten a kovetekzo dolgok tortnetek

hetfon volt a crossing border workshop, ahol Garba dontese alapjan a creative workshopba kerultem, meg segiteni kellett a tanar fickonak, ugyan magamtol nem ezt valaszottam volna, de talan Isten ujja volt benne. majd meglatjuk.
kedden elkuldtem egy fontos levelet - hosszan nyomoztam a neni emial cime utan, es Lucie hathahtos segitsegevel vegul meglett - most varom a valaszt, egyelore se kep, se hang. majd meglatjuk.
szerdan a szobatrsam Marina rosszul lett, mentot is hivtak hozza. szegenynak agyrazkodasa van. kedden este bulizas kozben megcsuszott, hanyatt esett, es beverte a fejet. eleg ramatyul van szegenykem, ugyhogy Maral - irani lany, Thorbjorn - dan fiu, Sarah - spanyol lany, meg en felvaltva ugraljuk korul. sajnalom szegenyt. plane, hogy nem is az o hibaja, hanem Tom - UK - miatt tortent az egesz...
csutortokon, azaz tegnap, osszeszedtem magam kicsit, es megirtam egy levelet, amit igazabol talan kedden lett volna jo, de nem volt eleg batrosagom hozza, most arra is varom a valaszt, mejg meglatjuk - ez a het ugy fest csupa ilyen dolog. egyebkent tegnap beszltem a Goteborgban lako unkanagybatyammal, es vegulis, mivel sem Kel, sem Gincsiek nem tudnak jonni a tavaszi szunetben, en megyek Goteborgba, unokanagybacsi - Jan - ma vissza is szolt, hogy okes, es akkor nezzek vonatot, mondjam mikor erkezem, es varni fognak a palyaudvaron. ugyhogy apr.5 - 8. ig Goteborgi kalandokat elek.
ma annyi volt, hogy volt Student Council valasztas, es mivel Alina mar nem akarta csinalni en kepviselem a felev hatralevo reszeben a kozep europai orszagokat a tesutletben, ami ennyit tesz, hogy idonkent programot kell szervezni, idonkent meg bicikli kulcsokat orizni, es beszedni.
holnap valoszinuleg egesz nap a gep elott fogok ulni, mivel a Middle East oran egy rakas feladatot kaptam es jovo penteken prezentalnom kell - illetve egyet kaptam, egyet magam valasztottam mar csak azert is, mert Garba allandoan piszkal, hogy nem erdekel elegge a politika. szoval amit o adott ki, az Iran epiteszete, amit en valasztottam, az a Human Rights Iranban, es ezen belul elsosroban a gyerekekre vonatkozo reszek. Ezen felul Lucie is adott feladatot, amit keddre kell megcsinalnom, aztan meg ott van a dan lecke, meg az extra feladatnak kert forditasok, szoval van dolog, es vasarnapra meg megigertem Lucienak, hogy vigyazok Maitera (a kislanya) reggel 9-10 kozott, ugyhogy vegul beszivtam ezzel az oraatallitast. ezek vannak.

Ingen kommentarer: