tirsdag, marts 20, 2007

jegeso, kod, napsutes

multheten szep ido volt vegig, csak hetfon volt kod, mivel aznap Kristoffal kirandultunk ugye. hetvegen felvaltva tuzott a nap hetagra, es esett jeg kis hungorocell gomb formatumban, ahogy epp ekdve szottyant, most meg kod van. most epp nincs oram, igy a reggelt arra tudtam hasznalani, hogy az interneten talat talat Pilates gyakorlatokat csinaltam cc egy oran at egyedul a tornateremben, es kozben csodaltam a kis to felett gomolygo kodot. hihtetlen energibombakent hatott ram az egesz.
tegnap nem volt tanitas, mert Crossing Borders workshop volt. a Crossing Borders egy olyan szevezet, ami kisebbsegi problemakkal foglalkozik, pl romak, isreali-palesztin konfliktus, es most is erre koncetralt a dolog, illetve a workshopon kulonbozo csoportokban kellett a probelamfelvetest, es valamifele megoldast bemutatni. eleg erdekes volt. en a creative workshopba kerultem, Olaf, a tanar, aki tartotta, kicsit el volt veszve, es Garba mellerendelt segitsegnek. vicces volt. kicsit pipa voltam, mert mindenki mas valszthatott, csak en nem, de vegul nem bantam meg, mert Olaf nagyon helyes ember, es e-mail cimet is csereltunk. talan egy barattal tobb itt, egy kapcsolttal tobb, ami talan tud segiteni barmennyire is szamitoan hangzik ez most.
uj szobatars aranyos, de azert vannak vele problemaim. pl kerdes nelkul kolcsonveszi a cuccaimat, ha hasznalja a laptomomat, akkor nem jelentkezik kis a msnbol, meg a skypebol, es en pl varok egy hivast, latom, be vagyok jelentkezve, es csak negyed ora ora elteltevel veszem eszre, hogy az nem is en vagyok, hanem Marina... mindegy. csak 19 eves. majd belejon. remelem.
Zura irt levelet, orultem neki, be kell valljam, hogy a hulye rendetlenesegevel egyutt is remesen hianyzik, es sokszor az t kivanom, barcsak megint o lenne a szobatarsam...
mara ennyi.

Ingen kommentarer: