tirsdag, marts 06, 2007

jeg er fint - jol vagyok

nem tünem el, jól vagyok, nem voltam további tünteséken, egyszerűen csak rengeteg a tennivalóm, és nem volt időm írni.


szombaton volt Estern Europain CE. nagyon jó volt, rengeteget nevettünk, és Lucie majdnem egfulladt a röhögéstől, amikor az orosz himnusz ment CDről csak zenével, és elkezdtem magyarul énekelni, mert csak erre a szövegre emlékszem. a CE után volt hatalmas buli.

vasánap voltam a STOP ADIS kampánynak pénzt gyűjteni, 457 DKK sikerült összetarhálnom, Lucie örült. a teljes IPC csapat olyan 4000 DKK körűl gyűjtött, úgyhogy volt örömködés. este új MS csoport érkezett, este segítettem Wintanának körbevezetni és megmutogatni nekik, hogy mi hol van, utána a Vasárnapi Kristof féle mozi a Csoda Krakkoban volt, amit nekem kellett bemutatni a többieknek, elég sokan eljöttek és tetezett is nekik.

tegnap is valahogy összejöttek a dolgok, egyrészt a laborban dolgoztam, másrészt segítettem Olynak - amcsi lány - a kontjait nagyítani, aztán este coffe mix volt az MS csoporttal, ahol host voltam, és hirtelen el is múlt a nap. még lenéztem a student kitchenbe, ahol épp Sergio búcsúbulija volt, és olyan fél kettő körül már sikerült is aludni menni. ma reggel persze korán kelés, és most is futok tovább, Rolnadonak kell segítenem, meg kórus is lesz mindjárt, ezen kívül még Simon megkért, hogy tartsak egy "hogyan készítsünk filmet" prezentációt a study circle keretében, úgyhogy még arra is készülnöm kell prezentációval miegymással, szombaton perfomrance night lesz, amire szintén próbálunk, egyeztetünk, vasárnap pedig az én drága Zurám visszamegy Japánba, én meg minden valószínűség szerint új szobatársat kapok, amitől kicsit tartok... egyszóal ha most napokig megint nem írok, akkor nem kell aggodni, nem vagyok beteg, nem raboltak el az ufo, csak borzalmasan busy vagyok a heten.

Ingen kommentarer: