søndag, april 15, 2007

hétvége

péntek este egyébként a tábortűz, meg a horror mozis program nagyon jól sikerüllt, Michel adott virslit, és azt grilleztük, meg vettünk Marhmellowst (a jó ég tudja mi a neve magyarul, ne is kérdezze senki. ez igaizból olyan habosított cukorka, amit bot végére tűzve, megsütünk pár pillanat alatt a tábortűznél, és finom karamellás lágy kicsit középen folyós dolog lesz bellőle, ami addikttá tesz) aztán péntek 13 lévén kísértet sztorikat meésltünk, végül a korábban matracokkal telepakolt commonroomban mindenki együtt megnéztük a Shiningot, és a lányok sikongattak időnként, páran elaludtak, késöbb megnéztük a Ringet is - újabb horror mozi - ettől aztán már én is féltem rendesen, és nem is maradtunk túl sokan, páran elmentek a szobájukba aludni, mi meg ott maradtunk a common roomban, és végvül a film után én is ott aludtam. Yorikoval annyira rossz érzés maradt bennünk a film után, hogy Julien meg Noi felvídítás képen a youtuberól mutogatott nekünk vicces rövidfilmeket, amibe aztán én rendesen bele is aludtam, és olyan fél tíz felé ébredtem fel.
tegnap egész nap a tengerparton hasaltam, a vizet bámulva. persze odáig bicikliztem, meg vissza is hegynek fel, közben azért fotóztam, és még vízbe is bemérszkedtünk egy homokpad, és a part közötti hullám védett sekély részen - talánha lábszárközépig ért a víy- és élveztük a finom meleg vizet, merthogy volt vagy 20 fok, és rendesen felmelgedett ezen a nagyon sekélz részen tenger. aztán mire visszaértünk Evaval, volt már vagy öt óra is, vacsora után pedig a balkonynün beszélgettünk éjfélig. csendes remek este volt, mnézes barack pálinkával, sajttal szőlővel, meg sok nevetéssel.
ma brunch után sétálni mentem, kölcsönvettem Lucitól az épp elálvó félben lévő Maitet, Lucie örült, így ő is nyert egy kis időt magára, egy bő két órát. a délután konkrétan semmittevés jegyében telt, csak dumálgattunk a többiekkel, meg a kertben heverésztünk a fűben.
estére megérkezett egy MS csoport, és Wintana megkért guidenak, úgyhogy nemsokára körbemutogatom nekik az épületet, aztán meg tanulok egy kis dánt is, hogy valami értelmeset is csináljak.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mi látható a harmadik képen? Acélhangyák?
Puszi Papa

Anonym sagde ...

tengerpart. ( a homokban a hullamok, nyoma)