tirsdag, april 10, 2007

Göteborg





Szerda: Evaval - Németország - együtt utaztunk Göteborgig, úgyhogy az odafele úton végig beszélgettünk, meg bámultunk kifelé az ablakon, és csodaltuk a tengerpartot. Tsubasa a kis zöld McAlien is velünk jött (őt az eredeti Tsubasa hagyta itt nekünk, hogy velünk maradjon egy kicsit még) este 17.30-ra értünk Göteborgba, ahol Jancsi - apu unokatesója - már várt. Hazamentünk hozzájuk, és egész este csak dumáltunk, meg Jancsi zongorázott. Én rémes hibát követtem el, elfeljtettem megírni nekik, hogy vegetráiánus vagyok, így konkrétan sokkolta őket a tény, hogy nem fogom megenni a rengeteg húst, és kolbászt, továbbá nem nagyon értették miért nem eszem meg a húst, amikor az olyan finom, de nem szálltam vitába velük. Marika - Jancsi felesége - végülis kibontott nekem pár csomag salátát, és azt ettem, aminek örültem is a végén.
Csütörtökön Jancsi és Marika elvittek várost nézni, körbementünk kocsival egész Göteborgon, és elvittek a raktárukba is, ahol mindeketten dolgoznak, aztán kora este lett mire visszaértünk hozzájuk, este meg Jancsi megkért, miután emgmutattam neki az Eszter lemezében, hogy én is írtam rá szövegeket, hogy akkor írjak már neki is egyet, úgyhogy ezzel el is voltunk hajnali háromig.
Pénteken Vikivel - Jancsi lánya - együtt mentem be a belvarosba, hogy Katjaval talalkozzunk, csavarogtunk, setáltunk, beszélgettünk, aztán mivel este Viki zenetanárának volt koncerte egy templomban, 4 korül visszamentünk ebédelni, aztán irány a koncert. Jancsi be is mutatott Viki zenetanárának akinek ékes dánsággal be is mutatkoztam, mire megkérdezte; te dán vagy és beszélsz svédül?! mondtam neki, hogy nem, magyar vagyok, és picit tudok dánul. azt mondta, nem hiszi el, annyira dán a kiejtésem. én meg röhögtem magamban, és gondoltam Helle - a dántanárnő - majd jót fog röhögni ha elmesélem neki. a koncert után visszamentünk Jancsiékhoz, bemutatták együtt mit tudnak - mármint Viki hegedült, Jancsi zongorázott - aztán elmentünk Marika lányáékhoz, hogy Vikit otthagyjuk húsvétra.
Szombaton már nagyon hideg volt, nem nagyon mentünk sehova, este még a hó is esett, Vasárnap pedig már jöttem haza Helsingorbe.


a képeken fentről lefelé:
Eva és McAlien Tsubasa
Jancsi, Marika, és Viki a házuk előtt
Göteborgi Operaház
Göteborgi részlet a hegyről
Attillio - Viki hegedűtanára
Nate barátom, akivel együtt jöttem hazáig.

Ingen kommentarer: