torsdag, april 26, 2007

Aalborg

szoval jelentem szerencsesen megerkezetem Aalborgba, msot az iksola konyvtarabn ulok, mert mar kicsit untam a varosnezest, es itt talatam netet ami nem fizetso, a konyvtar meg meg nem nyitott ki. (a helyi gepeken nincs magyar ekezet, szolva elnezest kerek ekezetlensegemert)
a szallas popec volt, Dion, aki a Hospitalty Club lelekes hive, rendkivul jo fej volt, meg vacsorazni is meghivott, es megmutatta nagy volnakaban a varost. este olyan 11-ig dumaltunk, en porbaltam Danul, o nevetett, meg javitott, de megertett, es valaszolt angolul, mivelhogy o az angol nyelv gyakoralsa miatt szokott vendegeket fogadni, es elonyt elveznek a kulfidek, mint en. viccesen megkerdezte, hogy nem feltem e, hogy o valami perverz sorozatgyilkos, hiszen nem ismertuk egymast eddig, mondtam neki, hogy nem feltem, de hat bizalom nelkul nem er semmit a jatek, egyebkent meg o nem felt e, hogy egy perverz sorzatgyilkost enged be a hazaba. ezen persze nevetett, es mondta, hogy neki ott a hazai palya elonye.
na most megyek, es tessek ram erosen gondoloni ippeg deli 12 kor, hogy ne veszitsem el a fejemben levo nagol szavakat addig, es a neni meg szeressen bele a fotoimba...
en meg igerem, rendese kislany leszek, es este ha hazaertem Helsingørbe, megirom osszes kalandjaimat harom kotetben, fotokkal illusztralva.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nagyon szurkolunk Neked és várjuk az új híreket.
Puszi: Mama, Papa

Anonym sagde ...

én is nagyon szurkolok neked és én is izgatottan várom az új híreket! Vigyázz magadra!
Puszi, Búgó