torsdag, april 12, 2007

dag 88

végre megint jó idő van, ma dánul nem voltam olyan mesüge, mint angolul. majd megőrültem, soha nem jutott eszembe, mit akarok mondani, így a mai nap a befejezetlen mondtaok napja lett.
holnap péntek 13., este tábortüzet rakunk, marshmellowt sütünk, majd a common roomot egy hatalmas matraccá alakítva megnézzük együtt a Shinigot, hogy aztan együtt retteghessünk a sötétben - a világ nyolcadik csodája vagyok Lucie szerint, ugyanis sikerült Kristoftól megszereznem a filmet (ő meg nem az a kölcsönadós fajta). vasárnap össznépi uszodábamenés, úgyhogy szerintem szombaton nekimegyek a tengerpartnak és eltekerekek ameddig a lábam bírja, és fotózok.
ma egyébkétn új tanár érkezett Brian személyében, ő fogja tanítani az english 1- et, úgyhogy nekem nem lesz vele órám, mindenesetre szimpatikus pali.
egyébként a bokrok a szobám előtt egyik napról a másikra zöldbe borultak, úgyhogy teljes a tavasz érzet, és a mai 17 fok is megfelel ezirányú elvárásaimnak, mondjuk kicsit rosszul visletem, amikor pár napja a 2 ből hirtelen 12 fok lett, meg vihar is volt, és dobált le miatta az internet, merthát a wifi system nem szereti az extra elektromosságot ugye.
mára ennyi. és hát egy szomorúság... Áldja meg az Isten, Doktor Kevorkian!

Ingen kommentarer: