søndag, august 12, 2007

mivel

úgytünik félreérthetö vagyok, szóval öntsünk hát tiszta vizet abba a bizonyos pohárba. szóval. még áprilisban, amikor fogalmam sem volt arról milyen lehetöségeim lesznek Dániában felvétliztem egy föiskolára Ålborgba, ahová fel is vettek design&technology szakra. ámde. ahhoz, hogy csak odaköltözzek, és elkezdjem az életemet sok pénz kéne, ami ugye nincs. ígyhát elkezdtem Københavnban munkát keresni, és eldöntöttem, inkább itt próbálom ki magam, és lássuk mire megyek munkával, albérletben, dánt tanulva. az élet egy nagy kaland.
tegnap egyébként végül találtam lakást, Nørrebroban az Elme gade nevü utcában. szép viszonylag nagy szoba, a körülményekhez képest szuper fürdöszoba, és minden tekintetben jó hely, mivel a a buszmegálló egy saroknyira van, és a vasút meg a metro is 5 perc bringút. ezen kívül a környéken egy két utcán belül van olcsó bolt - www.netto.dk - rengeteg coffeshop, meg nagy élet rengeteg egyetemista, emg fiatal mindenenfele. szóval jó lesz. érzem. vagy legalábbis remélem. jónak kell lennie.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Szia!
Ha egyszer lesz rá időd és kedved, írhatnál arról, milyen esélyekkel indul -szerinted- egy magyar az ottani felsőoktatásban, ha már téged felvettek, egy kis rálátásod biztos van...
A másik persze az, mekkora költségekkel jár mindez? Láttam, te is inkább dolgozni mentél...Később tervezed, hogy tanulsz, vagy majd meglátod?
Mindenesetre minden jót kívánok, én ismeretlenül is drukkolok, hogy minden úgy sikerüljön neked, ahogy szeretnéd. :)))