onsdag, december 19, 2007

anyuka

kérésére egy bejegyzést méeg írok ide. legyen hát rendes vége, meg végefőcím.

szombaton este volt csodálatos karácsonyi vacsora Thorbjornnéel, ajáandékokkal, játékkal sok nevetéssel meg persze könnyekkel is, amiket főleg Silver potyogatatott. ez volt élete első karácsonya Maralnak és Atiqnak. boldognak tűntek.

utolsó koppenháagai napomon még találkoztam a lányokkal, és csak ültünk, szorongattuk egymáas kezét, pedig mindannyian tudjuk, nem utoljáara latjuk egymást.

aztán hétfőn hajnalban Britta segédletével elindultam a reptérre, meg is érkeztem, és csak kicsit pityeredtem el, amikor a repülő máar felszállt, és hirtelen a ködben nem láttam többé Amager strande-t, hanem csak a szürke ködöt. nem sokkal később már a Tátra csúcsai látszottak ahogy a repülő leereszkedett.
megérkeztem. Budapesten vagyok.

köszönök mindent mindenkinek. minden támogatást, jó szót, hitet, aggódást, nevetést.

szerelem volt.

Ingen kommentarer: